27. huhtikuuta 2009

Mistä minut tunnistaa?

Minut on haastettu! Sen teki Tyylisuuntaukset-blogin Jarna.

Tässä ohjeistus: Nyt (ja aiemminkin) on ollut paljon liikkeellä fakta-haasteita, esim. kerro 20 faktaa jne. Tämä haaste ei käsittelekään faktoja, vaan tuntomerkkejä. Kerro yksityiskohtia itsestäsi ja jaa ne muille. Haasta sitten 5 muuta bloggaajaa tekemään sama edelleen.


- Ensimmäisenä minusta varmaankin jää mieleen ääni. Puhun paljon ja yleensä kovaan ääneen. Perus puheäänenikin on huomattavan voimakas. Nauran ja hihkun usein, täysin esteettä ja keuhkojen täydeltä. Ja kyllä, tykkään horista ja laulaa myös itsekseni. Onneksi Puhi on nyt kompensoimassa tilannetta, on aina joku, jolle laulaa kadulla.

- Käytän vain vähän koruja, ja nekin muutamat ovat yleensä suuria ja muovisia. Vasemmassa nimettömässä kannan isomummini vanhaa vihkisormusta.

- Täytän kesän jälkeen 26.

- Minulla on korkeakoulututkinto, joka ei mitä todennäköisimmin koskaan tuota taloudellisesti muuta kuin harmia!

- Pukeudun mieluiten selkeisiin ja kirkkaisiin väreihin. Mustan lisäksi olen mieltynyt punaiseen, violettiin ja valkoiseen. Siippani kanssa kulkiessa se korostuu, sillä hänkin pukeutuu useimmiten mustaan ja punaiseen. Yhdessä muodostamme parivaljakon, joka kerran määriteltiin osuvasti: "Kun te astutte huoneeseen, Joy Division rupeaa soimaan, vaikkei olisi stereoitakaan." Gooteiksi emme kuitenkaan tunnustaudu, en minä eikä hänkään.

- Olen pitkä ja melko hoikka. Synnytyksen jäljiltä jokseenkin persevä myös, mutta en usko että satunnainen ohikulkjija sitä huomaisi...

- Minulla on tavattoman pitkät koipeliinit, ja sotkeudun niihin usein. Olenkin siis myös kaikenlaisilla ruhjeilla ja mustelmilla jatkuvasti.

- Muutenkin tapaan hosua ja mm. tällä hetkellä vasenta rystyäni koristaa mojova palovamma. Silitysraudasta. Älkää kysykö enempää.

- Minulla on rinnassa kaksi kyyhkystä, ja käsivarressa suuret vaaleanpunaiset liljat. Jälkimmäiset tatuoitiin sinä päivänä, kun kuulimme Puhin tulemisesta.

- Pukeudun useimmiten hameeseen, ja ostin äskettäin ensimmäiset tennarini kolmeen vuoteen.

- Hiukseni ovat mustat ja bobcut on ainoa naisten hiustyyli, jota tunnustan. ;)

- Siippani osti minulle taannoin Macbookin, jota nykyään kanniskelen mukanani kaikkialla, hieman rehvakkaasti, tottakai.

-Viihdyn kahviloissa, kirpputoreilla, kaupoissa, gallerioissa, kadulla... Pidän siis luuhaamisesta ja rakastan kaiken ihmettelyä.


HAASTAN Saaran, Maen, Tiikeritytön, Mantelin ja Miran.

2 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Tosi kaunis otus olet=)

Mira kirjoitti...

Kiitos haasteesta, teen tän kun ehdin! Voi että mua ärsyttää, kun en kerennyt siellä Helsingissä muuta kuin sukuloida (en edes seikkailla internetseissä). Oon siis jo susirajan tällä puolen, mutta toivottavasti nähdään seuraavan kerran kun satutaan samoille kylille!