5. toukokuuta 2009

Tiistain Maanantaihaaste

Tyylisuuntauksia-blogin maanantaihaaste vastaanotettu. Ensimmäinen kerta, ja tiistaina...

Kysymys kuului yksinkertaisesti: Mitä ostit viimeksi itsellesi? Ja vastaus on mukava ja helppo: Body Shopin mantelintuoksuisen vartalovoin (Jäin niihin koukkuun raskausaikana, käytin sitä kaakaostickiä suorastaan hysteerisesti raskausarpia ehkäistäkseni. En tiedä oliko siitä todella hyötyä, mutta arpia ei ole.) lisäksi kävin pitkästä aikaa kampaajalla! Ihanaa! Nyt on kesätukka, niskasta tosi lyhyt ja edestäkin näköjään niin lyhyt ettei mene korvan taakse... Näyttää siis hyvältä, jos ei tarvitse liikkua. Eikähän minun tarvitse.


Tämän ylellisyyden lisäksi olin ahkera, ja ompelin eilen läppäriini suojan. Lankomies heitti kerran jo armasta Macbookiani silitysraudalla (no se oli vahinko, mutta kuulostaa hauskan dramaattiselta), ja kuljettaessa saa pelätä naarmuja ja kopsahduksia, joten sleeve tuli tarpeeseen. Sisäpuolella pehmeää mustaa fleeceä, päällä maatuskakuvioista puolipellavaa. Mieheni Pro Book sai mustalla fleecellä vuoratun luumunvärisen sleeven.





3 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Onpa ihana läppärisuoja!!!!

Saara, Björn ja Joas kirjoitti...

Mä käytin samaa rasvaa ja tuloksena on järkyttävät raidat kyljissä ja mahassa sitten vähän lievemmät :( Mun iho on kyllä muutenkin tosi arpeutuvaa, joten eipä noilta kai voinut välttyä.

Ihanat hiukset! Mulla on kampaaja ens viikolla ja en osaa päättää leikkaanko lyhyeksi vai en. Helmikuussa jo piti, mutten sitten kuitenkaan raaskinut, kun nyt on taas pitkästä aikaa tosi pitkät hiukset.

Kaneli kirjoitti...

Jarna: Kiitos :)

Saara: Mä luulen et se on ihotyypistä eikä rasvasta kiinni, kun kerran noin erilaisia tuloksia tulee ...
Leikkaa lyhyt, tykkään tästä tosi paljon! Tää on niskasta ihan sellainen melkein siili, tosi kiva!