12. lokakuuta 2009

Ompelus!

Haa! Viimein jotain valmista! Olen ollut pitkään niin väsynyt, etten ole jaksanut tehdä kunnolla yhtään mitään: en käydä salilla, en ommella, en lukea, en laittaa ruokaa... Vapaa-aika hujahtaa toisiin töihin, töistä toipumiseen, parisuhteeseen ja ennen kaikkea pikkuiseen ihanaan Puhiin. Elämme kuin pellossa, mutta syksyn harmaudesta huolimatta se on ihan hauska pelto se. Kuitenkin olen saanut valmiiksi yhden käsityöasian, ja se tulee tässä:


Syöttötuolin pehmuste oli nuhjaantuneen ja ikävän näköinen, joten ompelin siihen päällisen. Kankaan tilasin jo joskus elokuussa netistä (siitä piti tulla syystakki, mutta se oli vähän liian iso pähkinä purtavaksi), takapuolen violetti kangas on vanhasta verhosta. Tuossa alareunassa on tarrat, suojuksen saa helposti riisuttua pesua varten. Olen melkoisen ylpeä luomuksestani!






Hyviä ensilumia kaikille!

7 kommenttia:

pikkukiiski kirjoitti...

Oi miten ihanaa kangasta! ♥ Todella ihana pehmuste, minun pitäisi myös ommella pehmuste ainakin nuoremman pojan syöttötuoliin

Hanna kirjoitti...

samaa minäkin sanon että vitsi mikä ihana kangas! ja tosi hieno päällinen!!

Mia kirjoitti...

Tosi hieno! :)
Mistä tuon kankaan tilasit?, upea minustakin.

Sari. kirjoitti...

Loistava päällinen :)

Kaneli kirjoitti...

Kankaan tilasin Etsy.comista, käyttäjältä fabricshoppe. Tai joku semmoinen. :)

Turun Malla kirjoitti...

Tosi ihana kangas kyllä!
Just muistin, että lupasin lähettää sulle sen lasten kääntötakin kaavan... Laitan sen pian postiin, kaivoin sen jo valmiiksi esillekin! (Vai ootko millon tulossa taas tännepäin?)
Se on kyllä tosi iisi, kannattaa ihan rohkeesti kokeilla. Ja tarvittaessa voit soittaa mun käsityötukilinjalle. ;)

T.Malla

P.S. Voitko kuvitella, meidän jätkä on nyt 2kk ja 65cm! Tyyppi kasvaa sentin viikossa, ihan kuin ei olis jo alunperinkin ollut jättiläinen...

Koeka kirjoitti...

Täytyy kyllä sanoa, että ehdottomasti ihaninta kangasta mitä olen pitkään aikaan nähnyt!!