21. heinäkuuta 2010

Ale ale ale!

Olen minäkin ehtinyt kiertää alennusmyyntejä, täällä ja Tukholmassa. Olen jopa kuvannut joitakin ennen säilömistä. Lähinnä 86 ja 92 kokoisia vaatteita syksyksi ja talveksi, vähän hoitoon menoa ajatellen ja muutenkin. Huomaa kyllä, että mulla on Lindex sekä kodin että työpaikan vieressä... Nämäkin huppari ja farkut löytyivät sieltä.



Mini Rodinin darlings, olivat -50%.

Sama raitahomma mut H&M. Näen pillifarkut ja nää raitapaidat niin ensi syksyn Puhin juttuna.


Kauluspaitoja täytyy aina olla muutama, onhan isilläkin housut aina prässissä. Puhilla on isin kanssa kaupungille lähtiessä yleensä aina vesikampaus ja kaikki! Tuon liivin mukaan tuli valkoinen kauluspaita, sekin lyhythihainen.



Kesähousut, joissa on kyllä niin leveä vyötärö, ettei mun pieni laiheliini millään täytä niitä.

Oon vinksahtanut turkoosiin. Epäilyttävää, se kun ei kuulu niihin väreihin, mitä yleensä valitsisin, Puhillekaan.

Huutiksesta Muru-housut hoitoon, 3,50. En osaa päättää onko nää kauheet vai hauskat. Jotenkin tulee mieleen MC Hammer, mikä on ehkä enemmän sitä hauskaa.

Moonkidsin hupparin bongasin Tyylisuuntauksien Jarnan huutiksesta. Ihana väriläiskä, ja mikä hauskinta, huppari tuoksui aivan yli-ihanalta tullessaan. Kiitos!

Oliko-tää-nyt-Minymon neule löytyi lähikirppikseltä eurolla tai kahdella.

3 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Mukavaa että meidän huppis päätyi ihanan söpöliinin vaatekaappiin=)

Salanimi kirjoitti...

Tosi kivoja ja ihana tapa kuvata vaatteet :)

Jonna kirjoitti...

Ihania löytöjä olet tehnyt! Ja kivasti kuvannut nämä :)