31. elokuuta 2010

Tunnustuksia




Tämmöset tuli mullekin! Kiitän kovin! Toisessa oli, että 3 asiaa mitä rakastaa, ja toisessa 7 turhaa faktaa itsestään. Eiks niin?

Ensin kolmoset:
- Perheeni. En vaihtaisi mihinkään.
- Taide. En mä sitäkään vaihtais.
- Rapsuttelu, erityisesti selän ja päänahan. Se vaan on niin ihanaa!

Sitten seiskat:
- Olen oppinut ukilta pienenä päivämääräntsekkailuneuroosin. Pitää katsoa kaupassa joka ikinen maitopurkki erikseen, ja valita viimeinen päiväys. Olen kehitellyt tätä siten, että nyttemmin valitsen pitkän tähtäimen ruoat tuolla menetelmällä, ja tätä iltaa varten suunnitelluille syömisille otan etummaisen päiväyksen. Ei mene sitten hukkaan! :D
- Mulla on ripsipidennys. Haluaisin myös kynnet. Ja tissit. :D
- Olen kotoisin itä-Suomesta, mutta mulla ei ole sitä murretta.
- Puheliaisuus jäi silti. Puhun kuin radio.
- Jos saisin valita kuka olen yhden päivän ajan, olisin Vanessa Paradis. Kuka tietää miksi?! :D
- Blogimaailmassa ärsyttää se, että ellei jatkuvasti bloggaa uusista vaateostoksista, saa blogata aika itsekseen ja kommenttiköyhästi.
- Lapsena ajattelin, ettei Diana ole oikea prinsessa, kun sillä on lyhyt ja ruma tukka.


... en taida haastaa ketään, kaikki on tainnu tehä nää jo!

3 kommenttia:

Hanna kirjoitti...

elä unelmoikkaan!:D
vanessan paikka on jo mulle varattu. :D

jarna kirjoitti...

Heh, mulla kans karjalaiset juuret ja huomaa kyllä juurikin papupata-meiningistä=D

Kaneli kirjoitti...

:DD