7. lokakuuta 2010

Voi kiitos, Kaksplus!

Viime viikolla ehkäisylääkäri tokaisi minulle, että kyllä teidän niitä lapsia kannattais nyt ruveta tekemään, ettei sitten tarvitse yli kolmekymppisenä tulla tänne itkemään, kun ei sitä vauvaa alakaan kuulumaan! (Sokerin kommentti tähän oli, että olisit pyytänyt siltä reseptiä spermapankkiin saman tien! :DD)

Tänään sain hyväntuulista sähköpostia Kaksplus-lehdeltä:

Hei,
Onnetar oli suosiollinen ja voitit Kaksplus.fi:n arvonnassa Boob Fast Food Bra -imetysliivit valitsemassasi koossa. Palkinto lähetetään lähiaikoina antamaasi osoitteeseen. Ystävällisin terveisin jne.

...Excuse me? 
En edes muista osallistuneeni koko arvontaan! Mitä minä teen äitiysrintsikoilla?!

Minä tiedän.
Maailmankaikkeus haluaa minun hedelmöittyvän!

Johtopäätöksenä sekä tähän hämmentävään arpajaisvoittoon että kaupunkimme terveyskeskuksen asiantuntijan sanaan minulla on sanottavana yksi lause: Myydään hyvät äitiystissiliivit, ihan uudet ja varmasti hienot!

8 kommenttia:

Saana kirjoitti...

Ei hitsi, tuohan kuulostaa jo varsin hupaisalta! :D

Katja kirjoitti...

:D

Jonna kirjoitti...

Hihi aika hauska!! joku haluaa vissiin sun hedelmöittyvän ;D

Nanna kirjoitti...

Repesin! Ei taida maailmankaikkeuden hienotunteiset vinkit toimia! ;D

Kaneli kirjoitti...

Mae, poistin sun kommentin vahingossa.. mutta kiitos kovasti onnitteluista. :DD

Turun Malla kirjoitti...

Minä kun pohdin miespuoliselle gynekologille että kaksi lasta saa riittää ja että kunhan on ikää mittarissa se vaadittavat 30 niin voisin käväistä nipsaisemassa kioskin lopullisesti kiinni, niin se tokaisi että
-Älä viitsi, mitäs sitten kun miehelle iskee kriisi ja se vaihtaa nuorempaan, ja sitten sinäkin otat jonkun uuden ja se on niin ihana että haluat senkin kanssa lapsia ja sitten tulet itkemään että voisko vielä perua. Odota suosiolla sinne neljäänkymppiin.
Minä siihen että kattellaan...

Tämä nyt oli tyypin tuntien sieltä korrekteimmasta päästä kommentteja (kuten ehkä muistat...),mul on kans yleensä hyvät tarinat tuliaisina gyne-käynneiltä. ;D

T.Malla

P.S. Kiitos kortista! se oli ihana!

Kaneli kirjoitti...

Voi Malla ja sen gyne! :D Muistan kyllä monet jutut vuosien varrelta, setä se on vaan pysynyt samana! Hyviä pointteja, eipä siinä. :D

Mun pitäis lähettää uusi posti kun löysin tänään niitä maatuskapaloja mitä lupasin joskus!

Turun Malla kirjoitti...

Oi ihanaa! Ja mun täytyy lähettää teille se ruskea takki minkä tein kun se rupee jäämään pieneksi. Tai ehkä jopa tulen itse tuomaan sen...?!
Semmosta nimittäin suunnittelin.

Ja niin, eihän sitä tiiä miten elämä heittelee. Vaikka menisinkin viiden vuoden päästä esittelemään armaalle gynelleni uuden Enriconi tai Erkki-Petterini.
Mitäköhän kuolemattomia lauseita se siihen lohkoisi! :DD
Noh, toivottavasti ei kuitenkaan. :)

-Malla