17. marraskuuta 2010

titiMadam

Sain jokin aika sitten lahjaksi tällaisen heppakorun, se oli lahja Itty-bitty Tease Cabaretin ihanalta Jackie O'Lanternilta. Siitä tuli lempikoruni samantien! Ja kun se kerran on niin ihana, niin voin kai esitellä sen ja sen kaverit teillekin. 

Tunnetteko jo ihanan titiMadamin?
Pidättekö?!


 Hepan lisäksi mulla on tämä bambi vai mikä onkin sekä korviksina (en oikein tykkää, tämän tukan kanssa ne jää hankalasti piiloon ja hiusten väliin) että rintakoruna (ihana), mustina molemmat. Ensimmäinen titiMadamini oli Sokerilta saatu valkoinen vasikka rintakoru, mutta se meni rikki. Istuin sen päälle. Kyllä. Kovaa kohtelua akryyliset korut ei kestä, mutta hienot naiset eivät yleensä kai istuskele korujensa päälle...


Pingviini-kaulakoru minulla on kultaisena. Se on ihana. Yksinään se on mun makuun vähän pliisu, mutta parit kolmet helmet kaveriksi, niin johan alkaa näyttää!


Jos meillä vietettäisiin joulua, voisin kirjoittaa pukille toiveeksi tällaisen Fairytale-kellon...

...tai vasikka-peilin!

Kettu-sormuksenkin voisin huolia, vaikken sormusihminen olekaan. Aina kun näen tarpeeksi ihanan sormuksen, ajattelen, että jos mulla olisi tämä, niin alkaisin heti käyttää sormuksia enemmän...

LEHMÄ-riipuskin olisi aika vallaton! Mä ainakin tykkäisin. No, mihin minä joulupukkia tarvitsen, tällainen on saatava! Mutta mies, älä missään tapauksessa ostako tätä vaimollenne kysymättä. Osta mieluummin se peili!

6 kommenttia:

Mira kirjoitti...

Ihania ovat, mun makuun etenkin nuo heppa ja bambi. :)

Sani kirjoitti...

He hee, toi cow koru ois kyl mahtava :D
Muutenkin oli kyl sivuilla yhtä sun toista ihanaa... :)

MrsAgatha kirjoitti...

Tosi kivoja koruja, täytyykin käydä ihailemassa! =)
Mä en yleensä koruja käytä, mutta noita jopa voisin! =D

Lilli kirjoitti...

Erilaisia ja ihania koruja. Ja toi kello se vasta upea onkin! Täytyypä ottaa osote ylös ja käydä joku kerta kattomassa kun on aikaa :)

-Lilli-

Nanna kirjoitti...

Kauniita! :)

Kiitoksia muuten piposta, se tuli perille vihdoin postin mokailuista huolimatta! :) Tulee käyttöön!

Anonyymi kirjoitti...

Mä tykkään näistä!

- Jonna