28. joulukuuta 2010

Pipotehdas

Innostuin virkkaamisesta! Varsinkin tällä valkoisella langalla (mikälie) oli kivaa virkata, kun se kulki helposti ja koukku oli joku paksuin mahdollinen... Tämä nallepipo on Puhin kauppapipo. En oikein hallitse noita kavennuksia, ja piposta tuli vähän hassu, mutta tein sitten korvat kompensoimaan. Siitä tuli hieno!
Samasta kerästä riitti mullekin, kimallusperhosta en sentään askarrellut itse...

Vihreästä FlipFlopista tuli tämmönen hiippapipo. Paitsi että hiipasta tuli ihan hölmön mallinen! Mutta jos sanoo kaikille, että sen kuuluukin olla niin, ni sittenhän asia on kunnossa!

Oon neulonutkin jotain, kuten tämän. Nyt tää pipotehtailija virkkaa mummolle mustaa pipoa (toive) ja äidille punaista (joo no ehkä ensi talveksi).

5 kommenttia:

Mari kirjoitti...

Hienoja pipoja ja varmasti lämpimiä. Mulla on ollut koko talven mielessä, että kokeilen pipon virkkausta, mutta niin se on vain jäänyt...

Mae kirjoitti...

No sullahan olikin kauhea kasa uusia juttuja! Etenkin tuo nallenkorvainen on tosi hieno! Mulla olis sellanen litteä pieni virkattu pöllö ylimääräsenä, joka sopis tohon hiippapipoon kiinnitettäväks. <3

Kaneli kirjoitti...

Kiitti! :) Joo, pöllö kuulostaa hyvältä!

Saana kirjoitti...

Kivoja pipoja!

Mulla on samanlainen perhonen (harmaa ja vihreä) kaapissa odottamassa käyttöä.

Lilli kirjoitti...

Ihania! Mulla vähän virkkaamiset ja kutomiset jäi tossa Joulun alla kun ei ollu aikaa. Mutta nyt ois tarkotus alottaa sukkatehdas Tammikuussa :) Niin ja itelleni tarttisin kans pipon ja lapasetkin pitäis tehdä. Saa nähdä saanko kaiken valmiiksi seuraavaan Jouluun.

-Lilli-