22. huhtikuuta 2011

Perheparturissa

 Meillä käydään yleensä yhdessä parturissa. Luottokampaajamme on ystävämme Karoliina Tyylistä. Peruskerta menee niin, että ensin laitetaan mulle väri, sitten leikataan Puhin ja isukin hiukset, ja lopuksi pestään ja leikataan mun hiukset. Koko toimitukseen menee yleensä pari tuntia, ja samalla tulee vaihdettua kuulumiset. 


Kuvassa Puhi katsoo iPhonelta Postimies Patea, eikä edes huomaa hiustenleikkuuta!


 Tässä uusi frisyyri tuoreeltaan...


 ...ja tässä pörrötettynä. Pyysin "sellasta lyhkästä beckham-kesätukkaa." Ja sain mitä halusin, kuten kuvasta näkyy! ;)


Mama luottaa bobcuttiin. Ehdotus ajella toinen puoli lyhkäiseksi jäi silti korvan taakse muhimaan, mutta pelko liian jätkästä lookista esti radikaalit tempaukset tällä kertaa. 

3 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Kivan näköiset hiukset molemmilla :) tiedätkö, mulla on toinen puoli siili, eikä oo ainakaan mun mielestä jätkämäinen :D tosin mulla on muuten sitten pitkät hiukset.

Kaneli kirjoitti...

No kun jos mulla ois pidempi tukka, niin ajaisin oitis! Se on tosi ihanan näköistä. Mutta kun tää on niin lyhyt ja on se otsiskin, niin en tiiä tulisko yhtä ihana. :)

Lady kirjoitti...

Kiva look. Bob on ihana. :) Jos kampaaja tsemppaisi kokeilemaan sitä lyhyttä toista puolta, niin miksei? ;-)

Meillä ei toistaiseksi raaskita leikata lasten hiuksia, ainoastaan esikoisen otsista. On kyllä Puhi pirtsakka lyhyessä! :)